Volné pracovní místo SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU s plynnou angličtinou a italštinou (smlouva na dobu neurčitou)
Lokalita
Opletalova, Praha
a další
Firma
HR PROfi
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
O firmě
"Zaměřujeme se primárně na aktivní vyhledávání vhodných kandidátů na pozice poptávané našimi klienty. Jsme rádi užiteční při doporučení vhodných uchazečů především v oblastech TOP managementu, managementu a specialistů. Působíme především v oborech Finance & Banking, Sales & Marketing, IT a Engineering a Zdravotnictví"Popis pracovní nabídky
Našim klientem je mezinárodní firma ze sektoru retail/DIY, která na evropský trh distribuuje prémiové výrobky.Momentálně hledá do svého týmu člověka, který by doplnil tým zákaznického servisu:
- Jste zákaznicky orientovaní a těší vás, když můžete zákazníkovi poskytovat kvalitní servis?
- Jste komunikativní, umíte problémy odbavit přes telefon a vyřešit, co je třeba?
- Nevadí Vám aktivní a rychlé prostředí, naopak Vás to baví a inspiruje?
Na této pozici budete součástí týmu zákaznického servisu a budete poskytovat podporu a pomoc zákazníkům z různých zemí, konkrétně České republiky, Slovenska a Itálie.
- Váš pozitivní pro-zákaznický přístup využijete na denní bázi.
- Budete pracovat s různými typy zákazníků – od individuálních malých zákazníků až po velké distributory a pomáhat jim řešit různé
- Nejedná se o velkokapacitní call centrum s předem nadefinovaným scénářem. Naopak budete pracovat s různými zákazníky, řešit
Mezi vaše klíčové zodpovědnosti bude patřit:
- Telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky, distributory a dealery
- Řešení dotazů a reklamací od konečných zákazníků a distributorů
- Spolupráce s různými mezinárodními odděleními napříč evropským regionem
- Inspirování zákazníků k maximalizaci hodnoty jejich nákupů
Požadujeme
Jaké dovednosti a zkušenosti očekáváme:- Zkušenost z prostředí aktivního zákaznického servisu
- Plynná znalosti italštiny, střední znalosti angličtiny podmínkou
- Velmi dobrá znalost PC (Microsoft office)
- Velmi dobré organizační schopnosti, orientace na detaily, schopnost prioritizace práce
- Schopnost řešení problémů a orientace v pravidlech a směrnicích
- Schopnost spolupráce, zákaznická orientace
- Zkušenost se systémy Navision, SAP, Zendesk, Salesforce vítány
Nabízíme
Co můžeme nabídnout:- Spolupráce na dobu neurčitou
- Hybridní spolupráce – 2 dny v týdnu práce v kanceláří, 3 dny HO
- 20 dní dovolené + další volno na Vánoce
- Uvítací balíček, školení, slevy na výrobky
Práce z domova
Nabízíme možnost převážně pracovat z domova.Máte zájem o nabídku SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU s plynnou angličtinou a italštinou (smlouva na dobu neurčitou)?
Vaše odpověď přijde správné osobě:
Kateřina Syřišťová z HR PROfi
Aktivní inzerát, stále vás hledají.
Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail
Podobné nabídky
Zařazeno v oborech:
Pozice: