Volné pracovní místo  SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU s plynnou angličtinou a italštinou (smlouva na dobu neurčitou)

Firma HR PROfi
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Odpovědět na nabídku

O firmě

"Zaměřujeme se primárně na aktivní vyhledávání vhodných kandidátů na pozice poptávané našimi klienty. Jsme rádi užiteční při doporučení vhodných uchazečů především v oblastech TOP managementu, managementu a specialistů. Působíme především v oborech Finance & Banking, Sales & Marketing, IT a Engineering a Zdravotnictví"

Popis pracovní nabídky

Našim klientem je mezinárodní firma ze sektoru retail/DIY, která na evropský trh distribuuje prémiové výrobky.

Momentálně hledá do svého týmu člověka, který by doplnil tým zákaznického servisu:

  • Jste zákaznicky orientovaní a těší vás, když můžete zákazníkovi poskytovat kvalitní servis?
  • Jste komunikativní, umíte problémy odbavit přes telefon a vyřešit, co je třeba?
  • Nevadí Vám aktivní a rychlé prostředí, naopak Vás to baví a inspiruje?

Na této pozici budete součástí týmu zákaznického servisu a budete poskytovat podporu a pomoc zákazníkům z různých zemí, konkrétně České republiky, Slovenska a Itálie.

  • Váš pozitivní pro-zákaznický přístup využijete na denní bázi.
  • Budete pracovat s různými typy zákazníků – od individuálních malých zákazníků až po velké distributory a pomáhat jim řešit různé
druhy problémů a dotazů.
  • Nejedná se o velkokapacitní call centrum s předem nadefinovaným scénářem. Naopak budete pracovat s různými zákazníky, řešit
různě komplexní problémy a budete také spolupracovat s dalšími mezinárodními evropskými týmy.

Mezi vaše klíčové zodpovědnosti bude patřit:
  • Telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky, distributory a dealery
  • Řešení dotazů a reklamací od konečných zákazníků a distributorů
  • Spolupráce s různými mezinárodními odděleními napříč evropským regionem
  • Inspirování zákazníků k maximalizaci hodnoty jejich nákupů

Požadujeme

Jaké dovednosti a zkušenosti očekáváme:
  • Zkušenost z prostředí aktivního zákaznického servisu
  • Plynná znalosti italštiny, střední znalosti angličtiny podmínkou
  • Velmi dobrá znalost PC (Microsoft office)
  • Velmi dobré organizační schopnosti, orientace na detaily, schopnost prioritizace práce
  • Schopnost řešení problémů a orientace v pravidlech a směrnicích
  • Schopnost spolupráce, zákaznická orientace
  • Zkušenost se systémy Navision, SAP, Zendesk, Salesforce vítány

Nabízíme

Co můžeme nabídnout:
  • Spolupráce na dobu neurčitou
  • Hybridní spolupráce – 2 dny v týdnu práce v kanceláří, 3 dny HO
  • 20 dní dovolené + další volno na Vánoce
  • Uvítací balíček, školení, slevy na výrobky

Práce z domova

Nabízíme možnost převážně pracovat z domova.

Máte zájem o nabídku SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU s plynnou angličtinou a italštinou (smlouva na dobu neurčitou)?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Kateřina Syřišťová z HR PROfi

Aktivní inzerát, stále vás hledají.

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU s plynnou angličtinou a italštinou (smlouva na dobu neurčitou)

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět